Leśne domki z gliny samoutwardzalnej

   Jakiś czas temu przeglądając internet natknęłam się na dekoracje z gliny samoutwardzalnej, oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała sama czegoś zrobić. A oto efekt mojej pracy🙂

  Zamiast opisywać wszystko krok po kroku wrzucę kilka zdjęć z etapów mojej pracy, jestem przekonana, że w tym przypadku opis nie jest potrzebny, bo przede wszystkim liczy się nasza kreatywność.😊
Materiały których będziemy potrzebować:
-glina samoutwardzalna
-farby plakatowe
-pędzelek
-słoiczek
-folia aluminiowa
-butelka plastikowa a mianowicie jej górna część
-nożyk
w ostatnim etapie posiłkowałam się pistoletem z klejem na gorąca aby trawa, grzyby i ,,kapelusze" moich domków ładnie się trzymały.Poniżej załączam zdjęcia z etapów pracy:








 
                                                                                    Powodzenia😘







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty