Szafka/Wieszak na klucze/Dekoracja/Domek z Patyczków

       Przez bardzo długi czas zastanawiałam się co można zrobić z drewnianych patyczków, które były tylko przerzucane z miejsca na miejsce, aż do momentu gdy koleżanka podesłała mi kilka pomysłów  co można z nimi zrobić. Tak więc zaczęłam próbować zrobić z nich jakąś dekorację, a przy okazji wyszedł mi również praktyczny wieszak na klucze.Oto efekty mojej pracy.😀
Do wykonania dekoracji potrzebujemy następujących materiałów:
-około 36 drewnianych patyczków w rozmiarze 150mm/18mm/1,6mm
-pędzel i farby w moim przypadku biała,szara i fioletowa, ale śmiało można pomalować na inny kolor
-pistolet do klejenia na gorąco 
-kartka
-linijka
-długopis
-nożyk do przycięcia patyczków, które są ścianką domku
-dodatkowo 3 drewniane kołeczki lub sztuczne kwiaty i ptaszki w zależności od tego którą opcje wybieramy.
Myślę, że zdjęcia dość dobrze pokazują w jaki sposób wykonać taką dekorację😀
Powodzenia😀






 









Komentarze

  1. Fajny pomysł na zrobienie czegoś praktycznego co możemy wykorzystać w mieszkaniu. 😉😉

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty